Az egészséges, pihentető alvás nagyon fontos számunkra, hiszen szervezetünk ekkor töltődik fel energiával, regenerálódik. Ezen cikkünkben a gyermekeink, nyugodt alvásának elősegítéséről olvashatnak, illetve néhány egyszerűen alkalmazható tippet, amit pedig mi felnőttek tehetünk jobb közérzetünkért.

Az egészséges bébi alvásért

A gyerekőrzőkkel kapcsolatban jogosan egyre többet vitáznak a szakemberek, hogyan és milyen hatással van a készülékből származó elektromágneses sugárzás a gyermek szervezetére, és hogy mennyire káros a gyermeknek.

Tudományos kísérletek bebizonyították, hogy a pulzáló sugárzás, többek között az idegrendszerre is hatással vannak, és növelik a rizikót a rákos megbetegedésekre.

Az Angelcare bébiőr AC423-D és az Angalcare mozgásérzékelő AC403-D  egy németországi elektroszmogra szakosodott szakembergárdával közösen lett kifejlesztve, és megfelelnek a szigorú épületbiológiai elvárásoknak is, melyet az ÖKO-Test vagy a RAL – megjelölés a „Blauer Engel” (Kék angyal) megkövetelnek. A készülék csak akkor jelez, ha tényleg valami jelezni való van, amikor a bébi hív, tehát nincsen tartós sugárzás.  A készülék által kibocsátott sugárzás pedig összehasonlításban gyengébb, és nem pulzáló. A pulzáló sugárzás, mint például a DECT technológia, épületbiológiai szempontból különösen kerülendő.

Ezen két készüléknél sem az  adó sem a  vevő egység illetve az érzékelők sem sugároznak alacsonyfrekvenciás elektromos és mágneses mezőket.

A távolsági megfigyelés mindkét készüléknél kikapcsolható, így csak akkor kell üzemelnie ha valóban szükség van rá. Ezzel a két Angalcare készülék a piacon elérhető  legalacsonyabb elektroszmogot kibocsátó  készülék, ami jelenleg a piacon létezik.

 

A jobb alvásért – avagy mit tehetünk mi felnőttek?

A legfőbb szabály: ne misztifikáljuk túl az alvást! Az alvás önmagát szabályozza, ha az alapvető feltételek biztosítottak.

  • Hétfőn inkább egy fél órával korábban keljen, mint szokott hogy szervezetét felkészítse a hétre:
  • Tankoljon fel friss levegőt, tegyen egy rövid sétát, és igyon meg egy nagy pohár vizet. Csak ezután következzen a reggeli.
  • Vasárnap este kicsit mennyeibb később lefeküdni, mint szokott.
  • Az estét töltse ellazultan.
  • A sport fáradttá teszi az embert: Aki 4-6órával elalvás előtt aktív testmozgást végzett, jobban alszik. És a szex is egyértelműen elősegíti a jó alvást.
  • Óraátállítást követő első napokban, esténként kímélő ételeket egyen és maximum egy kevés alkoholt. Kávét, teát vagy más energiaitalokat elalvás előt 3 órával már ne fogyasszon.
  • A folyamatos Alvás-ébrenlét ciklusokra figyeljen.

Nehogy itt hagyja, vigye el ajándékba adjuk!
Vályogvakolat felujító start készletet

Már csak azt kell tudnom, hogy hova küldhetem.  
Addja meg azt az email címét amit használ amire biztosan megkapja ezt a fontos anyagot. 

Az adataid biztonságban vannak harmadik fél számára nem adjuk ki és bármikor egyetlen kattintással leiratkozhatsz. Nem küldünk levelet csak a témával kapcsolatos hasznos infókat amik érdekesek számodra is. Frissített adatkezelési tájékoztatónkat itt tallálja.

Majdnem kész ... 67%