Az egészséges, pihentető alvás nagyon fontos számunkra, hiszen szervezetünk ekkor töltődik fel energiával, regenerálódik. Ezen cikkünkben a gyermekeink, nyugodt alvásának elősegítéséről olvashatnak, illetve néhány egyszerűen alkalmazható tippet, amit pedig mi felnőttek tehetünk jobb közérzetünkért.

Az egészséges bébi alvásért

A gyerekőrzőkkel kapcsolatban jogosan egyre többet vitáznak a szakemberek, hogyan és milyen hatással van a készülékből származó elektromágneses sugárzás a gyermek szervezetére, és hogy mennyire káros a gyermeknek.

Tudományos kísérletek bebizonyították, hogy a pulzáló sugárzás, többek között az idegrendszerre is hatással vannak, és növelik a rizikót a rákos megbetegedésekre.

Az Angelcare bébiőr AC423-D és az Angalcare mozgásérzékelő AC403-D  egy németországi elektroszmogra szakosodott szakembergárdával közösen lett kifejlesztve, és megfelelnek a szigorú épületbiológiai elvárásoknak is, melyet az ÖKO-Test vagy a RAL – megjelölés a „Blauer Engel” (Kék angyal) megkövetelnek. A készülék csak akkor jelez, ha tényleg valami jelezni való van, amikor a bébi hív, tehát nincsen tartós sugárzás.  A készülék által kibocsátott sugárzás pedig összehasonlításban gyengébb, és nem pulzáló. A pulzáló sugárzás, mint például a DECT technológia, épületbiológiai szempontból különösen kerülendő.

Ezen két készüléknél sem az  adó sem a  vevő egység illetve az érzékelők sem sugároznak alacsonyfrekvenciás elektromos és mágneses mezőket.

A távolsági megfigyelés mindkét készüléknél kikapcsolható, így csak akkor kell üzemelnie ha valóban szükség van rá. Ezzel a két Angalcare készülék a piacon elérhető  legalacsonyabb elektroszmogot kibocsátó  készülék, ami jelenleg a piacon létezik.

 

A jobb alvásért – avagy mit tehetünk mi felnőttek?

A legfőbb szabály: ne misztifikáljuk túl az alvást! Az alvás önmagát szabályozza, ha az alapvető feltételek biztosítottak.

  • Hétfőn inkább egy fél órával korábban keljen, mint szokott hogy szervezetét felkészítse a hétre:
  • Tankoljon fel friss levegőt, tegyen egy rövid sétát, és igyon meg egy nagy pohár vizet. Csak ezután következzen a reggeli.
  • Vasárnap este kicsit mennyeibb később lefeküdni, mint szokott.
  • Az estét töltse ellazultan.
  • A sport fáradttá teszi az embert: Aki 4-6órával elalvás előtt aktív testmozgást végzett, jobban alszik. És a szex is egyértelműen elősegíti a jó alvást.
  • Óraátállítást követő első napokban, esténként kímélő ételeket egyen és maximum egy kevés alkoholt. Kávét, teát vagy más energiaitalokat elalvás előt 3 órával már ne fogyasszon.
  • A folyamatos Alvás-ébrenlét ciklusokra figyeljen.